مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 15:152021-04-14ورزشي

 سرمربی تیم ایمان شیراز: شناخت خوبی از تیم بازارهای روز کوثر داریم


سرمربی تیم فوتسال ایمان شیراز گفت: با توجه به همگروهی تیمش با تیم بازارهای روز کوثر اصفهان، شناخت خوبی نسبت به نقاط ضعف و قوت این تیم دارد.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال ایمان شیراز گفت: با توجه به همگروهی تیمش با تیم بازارهای روز کوثر اصفهان، شناخت خوبی نسبت به نقاط ضعف و قوت این تیم دارد.

ناصر نعمتی امروز (چهارشنبه- 25 فروردین ماه) در نشست خبری پیش از بازی با تیم بازارهای روز کوثر اصفهان در مرحله پلی آف تیم های پایین جدول لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: در بازی فردا مقابل بازارهای روز کوثر آرش مرادیان به دلیل مصدومیت و سلمان عزیزی به دلیل مشکلات خانوادگی نمی توانند تیم را همراهی کنند.

وی افزود: تیم بازارهای روز کوثر تیم خوبی است و نسبت به ما هزینه بیشتری کرده است.

دو بازی سخت در دور گروهی مقابل این تیم انجام دادیم و تا حدی از این تیم شناخت داریم و نقاط ضعف و قوت آنها را می دانیم، به دنبال نتیجه از این بازی هستیم، زیرا چیزی برای از دست دادن نداریم.

سرمربی تیم ایمان شیراز ادامه داد: با وجود بازی خوبی که هفته گذشته مقابل شهروند ساری به نمایش گذاشتیم نتیجه 2 بر صفر شد، موقعیت های زیادی ایجاد کردیم که گل نشد، اما آنها از موقعیت خود استفاده کردند و گل زدند و بعد از پاورپلی که برای جبران گل خورده انجام دادیم، متاسفانه گل دوم را دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 سرمربی تیم ایمان شیراز: شناخت خوبی از تیم بازارهای روز کوثر داریم

 سرمربی تیم ایمان شیراز: شناخت خوبی از تیم بازارهای روز کوثر داریم